Obserwatorzy

środa, 18 maja 2011

Niespodziankowo - Gapowo

Aż 4 przesyłki! Tyle przesyłek dzisiaj otrzymałam. Ależ jestem szczęśliwa. No może bez tej ostatniej ze skarbówki.
Ale do rzeczy.
Od Kahlan otrzymałam piękną karteczkę z okazji narodzin Bartoszka. Piękna, urocza, ahh chowam ją do pudełka Bartoszka na pamiątkę.

 




Od Yoasi otrzymałam cudowną przesyłkę.  Rozpakowywanie jej to czysta przyjemność, odkrywałam coraz to piękniejsze rzeczy. Ręcznie robiona torba jest przepiękna, urocza i pasująca do mnie. Po raz pierwszy mąż nie miał nic przeciwko nowemu nabytkowi. Naprawdę polecam dzieła Joasi bo tworzy piękne rzeczy.  NOTES jest uroczy, na pewno się przyda chociaż szkoda go zużywać. A zawieszki mmmmmmm boskie, już wiszą w odpowiednim miejscu na komodzie :) O przydasiach też muszę wspomnieć, bo bardzo się przydadzą. Dziękuje Ci Joasiu jesteś boska :)


 


A od Beaty otrzymałam zakupione przydasie, które świetnie uzupełnią mój warsztat. Dziękuję że mogłam kupić to wszystko w atrakcyjnych cenach.




A teraz chcę publicznie przeprosić dziewczyny który wygrały u mnie cukierasy. Z tego całego roztargnienia i pośpiechu zapomniałam spakować do przesyłek coś słodkiego. Zorientowałam się dopiero po powrocie z poczty  kiedy na blacie kuchennym zauważyłam przygotowane czekolady. Przepraszam Was i mam nadzieję, że mi wybaczycie.

8 komentarzy:

  1. Gratuluje pieknej wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna faktycznie ta torba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że tym razem dotarła. Muszę zawsze z M wysyłać ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. no to miłego świętowania otrzymania przesyłek i kreatywności w wykorzystaniu przydasiów ;)
    ps. Torba kapitalna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. torba cudna;) a kartka istne dzieło;)

    OdpowiedzUsuń
  6. szczęściara ;-)

    p.s. podaj mi proszę maila, powoli tworzymy bloga o odchudzaniu ;-) atc.natalia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam, ze usunelam posta pod "Podaj dalej", ale zlapalam okazje na innym blogu (bez losowania) i postanowilam z niej skorzystac, bo jezeli chodzi o losowanie, to ja nie mam w ogole szczescia i jeszcze nikt mnie nigdy nie wylosowal :) Jeszcze raz sorki :)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba cudo!
    Dziękuję za udział w Candy! życzę powodzenia w losowaniu!

    OdpowiedzUsuń