Obserwatorzy

poniedziałek, 12 września 2011

Kartka z broszką 2

Powstała druga karteczka 2w1. Pomysł na początku wydawał mi się dziwny, teraz uważam że to udany pomysł. Przy okazji karty z życzeniami obdarowana otrzymuje w prezencie broszkę :) Chyba więcej takich karteczek stworzę.

Tą zrobiłam na kolejne wyzwanie z Craft Mapką w Scrapgalerii.  Kartka wydawała mi się strasznie pusta więc zrobiłam mini ślaczek z użyciem Preparatu do ozdabiania Liquid Pearls Silver Pearl zakupionym w sklepie Scrapgalerii.



Druga powstała w odcieniach jesieni do drugiej mapki. Kwiatuszki ręcznie wygniotłam i wytuszowałam cieniami do powiek.



Oto mapki


P.S Dziękuję zespołowi Scrapgalerii za wyróżnienie pod ostatnią Craft Mapką nr 7

13 komentarzy:

  1. szalenie pomysłowa ta kartka z broszką, a druga zdecydowanie w moich klimatach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowite są te kartki z broszkami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe!! A ta druga... miodzio :) Idealnie mój gust.
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. obie są przepiękne :) a kwiatki recznie gniecione ekstra tez bym chciala takie umiec ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowo z tym cieniem do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cienie do powiek - fajny pomysl.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie karteczki piękne, świetny pomysł z broszką :)
    Dziękuję za udział w zabawie z craft mapką w Scrapgalerii i życzę szczęścia w losowaniu :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdolniacha z Ciebie:) obie są cudne, jednak ta druga zdecydowanie w moim klimacie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te karteczki a zwłaszcza ta z czerwono-białą broszką przypadła mi do gustu. Faktycznie fajny pomysł.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za udział w moim CANDY! niebawem wyniki! pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne kartki, zwłaszcza ta druga bardzo mi się podoba :) Cieszę się, że prezencik tak szybko dotarł :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kartki!!! Podziwiam! Dziękuję za odwiedziny u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń