Obserwatorzy

czwartek, 25 sierpnia 2011

Wyniki Urodzinowego Candy

Na wstępie wszystkim dziękuję za tak liczny udział w moim skromnym Urodzinowym Candy.

Jeszcze bardziej dziękuję za liczne życzenia, karteczki i prezenty. Tak tak w listach oprócz karteczek znalazłam cudowne prezenty. Chcę poświęcić moim prezencikom osobny wpis by każdej z Was podziękować. Dlatego proszę o chwilę cierpliwości w weekend postaram się wygospodarować troszkę czasu na sfotografowanie tych cudności.

No tak, ale każda z Was czeka na losowanie. Niestety mój powrót do pracy i zmiany od 11 do 18 nie pozwoliły mi na ręczne losowanie. Wybaczcie więc, ale nie potrafię się jeszcze odnaleźć po tych 11 miesiącach nieobecności.

Tak więc do losowanie posłużyłam się wujkiem RANDOMem.  Obiecuję, że żadnego oszukiwania nie było, losowanie przeprowadził mój małżonek, który też zrobił Print Screena i podesłał mi go bym policzyła do kogo trafi urodzinowy prezencik.

A więc ważnych komentarzy było 111, 3 się zdublowało więc je wyeliminowałam

Znowu przedłużam...........................

Zwyciężczynią jest ...............

Dużo liczenia nie ma.

Więc po godzinie 22 liczę dokładnie.. I tak nagroda leci do...... mtotowangu

Gratuluję i powiem szczerze jest mi bardzo miło, chociaż to mój mąż przyczynił się do losowania.


A teraz nagroda

Haaa tutaj poległam na lini, bo udało mi się przygotować dwa komplety świeczników do wyboru. Wiem wiem nie postarałam się, ale niech Justyna się nie martwi paczuszka będzie duża.

No dobra

Pierwszy komplet już znacie


 Drugi prezentuje się tak.
Czeka go jeszcze kilka warstw lakieru.




Reszta owiana jest wielką tajemnicą.

Tak więc Justynę (mtotowangu) proszę o kontakt katarzynagaj@onet.eu   dogramy szczegóły.


Wszystkim jeszcze raz dziękuję za życzenia i kartki te które doszły i te które są w drodze :)

23 komentarze:

  1. Gratulacje dla Zwyciężczyni i jeszcze raz najlepsze życzenia dla Ciebie! Ciekawe, czy moja kartka wśród tych, co już dotarły, czy tych, co w drodze... Zobaczymy, jak się poczta spisała :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gartuluje serdecznie! cudne te świeczniki :)
    składam jeszcze zyczenia: wszystkiego NAJlepszego :) i zapraszam na swoje candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Zwyciężczyni i podobnie jak Asia zastanawiam się czy kartka dotarła :) Buziaki urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za zabawę i gratuluję szczęściarze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Congratulations to the winner and to you! Lovely giveaway! God bless! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! naprawdę ja? jestem zaskoczona :) pozytywnie oczywiście :) wielkie podziękowania dla Męża hehe :) już wysyłam dane na maila :) pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz sto lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję szczęściarze :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyni :) takie cuda mi koło nosa przeszły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje:) Ten zestaw różowych świeczek jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i dziękuję za zabawę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i jeszcze raz wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję zwyciężczyni :)
    zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek, gratulacje dla zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne te świeczniczki. Gratuluję zwyciężczyni, mnie niestety jeszcze szczęście wylosowanej nie spotkało ale może kiedyś.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej:)) dzięki za mejla:)) bardzo się cieszę, że komplecik podoba się:) drżałam..... Kochana jesteś:) a widzę, kurcze, że przegapiłam takie sliczne candy!!! i to urodzinowe!!!! Wszystkiego Dobrego, Najlepszego!!!! 100lat! :)))) bądźmy w kontakcie...... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana proszę o info odnośnie tego, czy doszła wymianka i linka do publikacji.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu daj znać czy paczka z "podaj dalej" doszła. Wysłałam w poniedziałek! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń