Obserwatorzy

wtorek, 21 czerwca 2011

Pierwszy Lift

Pokusiłam się o lift scrapa Finnabair w wyzwaniu na stronie scrapek.

Pierwszy mój lift, drgi scrap w życiu. Praca powstała wczoraj ale ciągle mi czegoś brakowało, dokładnie pierwotny kwiatek nie pasował. I w końcu trafiłam na kurs Michelle w craftypantki. Od razu wiedziałam że to to czego szukam, tak jakby Michelle czytała w moich myślach :)

Tak tak uprzedzając na zdjęciu jestem JA, tuż przed studniówką (jakieś 7 lat temu), kiedy to po raz setny koleżanka próbowała mnie w coś uczesać. W końcu zrezygnowana poszłam w prostych włosach.




12 komentarzy:

  1. Świetny! :) Co za wściekła minka!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna praca,a zdjęcie- bezcenne :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie jest zaje...e a praca cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze zdjęcie ; -))) Bardzo fajna i radosna praca.

    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny scrap, a zdjęcie- przezabawne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne zdjęcie!Hahaha :) Świetna oprawa. Dziękujemy za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. :):) Świetny!!! Super lift i super zdjęcie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny lift, zdjęcie mega zabawne:)))

    OdpowiedzUsuń